WELKOM BIJ HET LEEUWENKOOR

Optreden Leeuwenkoor op 31 oktober 2017

Op dinsdag 31 oktober luistert het Leeuwenkoor het diner in Resto Van Harte Rijswijk, het succesvolle sociale buurtrestaurant, op met een afwisselend programma. Het wordt een bijzondere avond vol culinair en muzikaal plezier.
Locatie: Burgemeester Elsenlaan 321, Rijswijk
Inloop vanaf 17.30 uur.
Voor nadere informatie en reserveren:   Resto Van Harte Rijswijk
Het Leeuwenkoor is een gezellig, klein, gemengd koor in Rijswijk. De leden komen voor een groot deel uit de wijk Leeuwendaal, maar ook leden van elders zijn van harte welkom. Het koor is in 2010 opgericht door twee Leeuwendalers en bestaat momenteel uit 17 leden. Het koor staat onder leiding van David van Lith.
Het repertoire bestaat uit voornamelijk klassieke muziek en traditionals  en ook af en toe wat lichtere songs. In een jaar dat we een kerstuitvoering geven zingen we ook enige tijd kerstliederen. We streven naar 1 à 2 uitvoeringen per jaar.
We willen het koor graag uitbreiden, vooral met tenoren en bassen, maar ook alten en sopranen zijn van harte welkom.
Wanneer u noten kunt lezen stellen we dat natuurlijk zeer op prijs, maar het is niet strikt noodzakelijk. Al doende leren we bij het Leeuwenkoor. En we vragen niet om een stemtest.
Heeft u belangstelling om lid te worden of wilt u wel eens weten hoe het bij ons toegaat? Kom dan eens -geheel vrijblijvend- naar onze wekelijkse repetitie.
Indien gewenst kunt u zich dan van te voren aanmelden bij Annelies Stumpel tel 070-3994465 of bij Nicolet Destree tel 070-3906117